Paljon puhutun torihotellin valmiiksi saattaminen etenee ainakin kaupungin byrokratian puolesta. Yhdyskuntalautakunta päätti keskiviikkona, että se esittää kaupunginhallitukselle torihotellin tontin maankäyttösopimuksen hyväksymistä. Sopimus sisältää myös option tontin myymisestä hotellin omistajalle.
Torihotellin ja sen maanalaisen pysäköintilaitoksen omistus siirrettiin kesäkuussa perustetulle uudelle yhtiölle Oulun Dyyni Oy:lle, jonka omistaa kiinteistösijoitusyhtiö Balder Finland Oy.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut