Sämpylän leima on pikantti yksityiskohta. Superpehmeät sämpylät ovat hiukan sotkuisia syödä.
Kuva: Kati Valjus
Ravintolassa
Oulun rautatieasemalle on avattu kaksi uutta ravintolaa, joista testaamme ensimmäisenä entisen lipputoimiston puolelle avatun Barot’sin. Kyseessä on ketju, jolla on ravintoloita muun muassa Kuopiossa, Jyväskylässä ja Seinäjoella.
Sisään astujaa tervehtivät kaksi tilausautomaattia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut