Ti­laus­au­to­maat­tiin palaa hermot – Täl­lai­nen on rau­ta­tie­ase­man uusi ham­pu­ri­lais­ra­vin­to­la

Oulun rautatieaseman ravintola mainostaa olevansa "fast casual" eli jotain pikaruuan ja hienon ravintolaruuan väliltä.

Sämpylän leima on pikantti yksityiskohta. Superpehmeät sämpylät ovat hiukan sotkuisia syödä.
Sämpylän leima on pikantti yksityiskohta. Superpehmeät sämpylät ovat hiukan sotkuisia syödä.
Kuva: Kati Valjus
Ravintolassa

Oulun rautatieasemalle on avattu kaksi uutta ravintolaa, joista testaamme ensimmäisenä entisen lipputoimiston puolelle avatun Barot’sin. Kyseessä on ketju, jolla on ravintoloita muun muassa Kuopiossa, Jyväskylässä ja Seinäjoella.

Sisään astujaa tervehtivät kaksi tilausautomaattia.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä