Hallituksen kehysriihestä tuli kahdenlaista puintituoretta tavaraa: hyvää sekä huonoa.
Pohjois-Pohjanmaan yrittäjien toimitusjohtaja Marjo Kolehmainen pitää tehtyjä veronalennuksia erittäin hyödyllisinä ja tervetulleina kotimaiselle talouskasvulle.
Teollisuusliiton Oulun osasto 210:n puheenjohtaja Maijaliisa Pollari Haukiputaalta huomauttaa, että ammattiyhdistysten jäsenmaksujen verovähennysoikeuden lopettaminen on valtava heikennys.
Yrittäjien Kolehmainen sanoo, että hallituksen puolivälin päätökset avittavat talouskasvuun ennen kaikkea rohkaisemalla yrityksiä.