Oululaisbaarien työntekijät eivät usko, että Oulussa voisi sattua Sveitsin tulipalon tapaista onnettomuutta. Cafe Kuluman Aku Kuorelahti valmistelemassa baarin Tulitorni -drinkkiä.
Kuva: Tiina Wallin
Oululaisten baarien työntekijät vakuuttavat, ettei Oulussa voisi sattua Sveitsin tuhoisan yökerhopalon kaltaista onnettomuutta.
Liekehtivistä juomistaan tunnettu Cafe Kuluma lopetti legendaarisen Rammstein-drinkin tarjoilun jokunen vuosi sitten, mutta baari on tarjoillut Tulitorni nimistä drinkkiä jo 22 vuoden ajan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut