Loskainen ja luminen keli haittasi torstaiaamun työmatkaliikennettä. Arkistokuva.
Kuva: Raija Suopajärvi
Oulussa herättiin torstaina lumisiin ja loskaisiin tunnelmiin, jonka takia myös työmatkaliikenne takkusi paikoin pahastikin.
– Kalustomme lähti töihin kolmen aikaan yöllä. Talvikeli ei tullut yllätyksenä, se oli tiedossa jo sääennusteen perusteella. Kalusto on ollut valmiudessa tämmöiseen, Oulun Infran vs katujen kunnossapitopäällikkö Timo Oksa kertoo.