Tilaajille

Su­per­kal­lis ja su­per­hie­no Honda e osoit­taa, miksi säh­kö­au­toil­la on vielä matkaa kau­pun­ki­lii­ken­teen suo­si­keik­si

Pikku-Honda on räätälöity nimenomaan isojen kaupunkien kaduille, mutta se on vakaa ajaa myös maantiellä. Pelkillä taajamassa ajetuilla kilometreillä auton kannattavuusraja siirtyy turhan kauas. Honda e:n hinnalla saisi pari perinteistä pikkuautoa tai hieman isomman sähköautonkin.

Honda e on pyöreä ja ystävällinen kuin pandakarhu. Ulkonäköä keventävät kehyksettömät sivuikkunat ja pienet ovikamerat peilien tilalla. Ovenkahvat nousevat esiin painamalla.
Honda e on pyöreä ja ystävällinen kuin pandakarhu. Ulkonäköä keventävät kehyksettömät sivuikkunat ja pienet ovikamerat peilien tilalla. Ovenkahvat nousevat esiin painamalla.

Tositarina kertoo, että yksi ensimmäisistä ostajista kurvasi maahantuojan pihaan Teslalla ja ilmoitti haluavansa perheeseen Honda e:n.

Teslan valinnut ostaja on jo niin sanotusti tottunut käsittelemään rahaa. Tästä osaamisesta on hyötyä Honda e:n kohdalla. Se maksaa halvimmillaan noin 35 600 ja kalleimmillaan lähes 42 000 euroa.