Suomipop-festivaali on julkistanut täydennystä kesän festivaalien esiintyjäkattaukseen.
Oulussa lavalle nousee festivaalin avauspäivänä eli torstaina 9. heinäkuuta Haloo Helsinki. Lisäksi festarin esiintyjiksi on lisätty Mirella, BESS, Samuli Putro, Uniklubi, Teflon Brothers, VIIVI, Stig, Olli Halonen ja Irina.
Oulun festivaalin tuotantopäällikkö Jenna Fyhr kertoo tiedotteessa, että kiinnostus Oulun Suomipop-festivaalia kohtaan on ollut vahvaa ja lippukauppa on käynyt vilkkaasti.
Suomipop julkaisi myös tiedotteessa päiväkohtaiset tiedot esiintyjistä.
Torstaina 9. heinäkuuta lavalle nousevat Haloo Helsingin lisäksi VESALA, Arttu Wiskari, Teflon Brothers, VIIVI ja Nelli Matula.
Perjantaina 10. heinäkuuta Kuusisaaressa esiintyy Nylon Beat, KUUMAA, BESS, Egotrippi, Stig, Samuli Putro ja Komiat.
Festarin päätöspäivänä eli lauantaina 11. heinäkuuta viimeiset jäähyväiset Oulun lavoille jättää Eppu Normaali. Lisäksi esiintyy Käärijä, Mirella, Ellinoora, Uniklubi, Olli Halonen, Suvi Teräsniska ja Irina.