Sun­nun­tai­na ää­nes­tet­tiin Oulussa upeassa au­rin­gon­pais­tees­sa – Nuot­ta­saa­ri­ta­lol­la ää­nes­tys­pai­kal­le jo­no­tet­tiin il­ta­päi­väl­lä käy­tän­nös­sä koko ajan

Joel Laukkanen valmistautuu äänestämään Nuottasaaritalolla.
Joel Laukkanen valmistautuu äänestämään Nuottasaaritalolla.
Kuva: Maiju Pohjanheimo

Nuottasaaritalon ovi kävi tiuhaan sunnuntaina iltapäivällä, kun Oulun äänestysalue numero kuuden eli Limingantullin äänestäjät käyttivät äänioikeuttaan. Vaalitoimitsijat kertoivat aamun aivan ensimmäisten tuntien olleen hiljaisia, mutta sen jälkeen kävijävirta oli ollut tasaista.

Kolmen aikaan äänestyspaikalle oli muutaman ihmisen jono käytännössä koko ajan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä