Pyöräilijän päälle kaatuneen puun kannon päälle on laitettu muistokynttilöitä.
Kuva: Tiina Wallin
Viime viikon rajussa myrskyssä Hiukkavaarassa maastopyöräilemässä ollut henkilö jäi kaatuvan puun alle ja kuoli vammoihinsa.
Facebookin MTB Oulu -ryhmässä keskusteltiin asiasta ja kerrottiin osanottoja kuolleen omaiselle. Keskiviikkona kesäkuun 30. päivä ryhmän jäsenet järjestivät muistoajelun turmapaikalle.
Traumaterapiaan erikoistuneen oululaisen psykologin ja psykoterapeutin Soili Poijulan mukaan sosiaalinen media on tuonut uusia yhteisöllisiä tapoja käsitellä surua.