Häirintäkohussa kylvetetty SDP:n eduskuntaryhmä päätti suoristaa rivinsä ja esiintyä korostetun samanmielisesti ryhmänjohtajien valinnassa tiistaina. Eduskuntaryhmän puheenjohtajana jatkaa oululainen kansanedustaja Tytti Tuppurainen yksimielisellä päätöksellä.
Puheenjohtaja Antti Lindtmanin näkyvästi tukeman Tuppuraisen valinta ei ollut yllätys, mutta muutamassa vuorokaudessa löytynyt rikkumaton konsensus sitävastoin on.
Vielä viime viikolla demareiden ilmatilassa tuoksahteli sisältä noussutta rikinkatkua liittyen Tuppuraisen toimintaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut