Onni Määttä (keskellä) pääsi juhlimaan pronssia joukkueensa kanssa. Määttä pelasi hyvin ja teki toisella jaksolla kolme paloa kakkospesälle.
Kuva: Pekka Peura
Miesten Superpesiksen 3. pronssipeli, KeKi–Manse 2–0 (6–1, 7–4). KeKi:lle pronssia voitoin 2–1.
Sarkkirannan kenttä on täynnä Kempeleen Kirin joukkueen jäseniä, taustatekijöitä ja heidän läheisiään.
Yllättävän monella on silmät kosteina.