Jarmo Nissin mielestä Kaakkurin kiertoliittymä toimii loogisesti, mutta joulun tapaisina juhlapäivinä on hieman ruuhkaa.
Kuva: Mikko Halvari
Jouluruuhka alkoi jo aatonaattona aamupäivällä tukkia Kaakkurin Lidlin ja K-Citymarketin edustalla olevaa kiertoliittymää.
Kiertoliittymän ja Oulunlahdentien väliin alkoi välillä kertyä autoja odottamaan liikennevalojen vaihtumista, jolloin autoletka ulottui jo kiertoliittymään asti.
Autoilija saattoi joutua epätietoisena miettimään, pysähtyäkö liikenneympyrään vai jatkaako ympyrän kiertämistä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut