Esiselvitys: Po­lii­sin mukaan Oulun kau­pun­gin­joh­toa ei epäillä vir­ka­ri­kok­sis­ta

Kärpät: NHL-asian­tun­ti­ja Kärp­pien yl­lä­tys­han­kin­nas­ta: ”Hy­vä­kun­toi­nen Nick Ritchie on yli­voi­mai­nen pelaaja Suomen lii­gaan”

Ukrainan pakolaiset: Marian syn­ny­tys alkoi samana iltana kun tieto Oulun pak­ko­läh­dös­tä tuli

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Ruo­ka­kaup­pa netissä on Suo­mes­sa vie­lä­kin jäl­ki­ju­nas­sa – etenkin isojen kau­pun­kien nuoriso oppii ti­laa­maan ruuan kau­pas­ta kotiin silloin kun itselle sopii

Kasvuprosentit olivat hurjia koronan takia, mutta osuus päivittäistavarakaupasta on vielä hyvin ohut. Wolt Market on yksi uudemmista firmoista ruokakaupassa.

Wolt Marketilla on ollut Oulussa keräilymyymälä yli vuoden. Asiakkaalle ruokatilausta keräämässä vuoropäällikkö Caryl Rytkönen.
Wolt Marketilla on ollut Oulussa keräilymyymälä yli vuoden. Asiakkaalle ruokatilausta keräämässä vuoropäällikkö Caryl Rytkönen.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Verkkokaupan osuus Suomen päivittäistavarakaupasta on kasvanut kovasti, mutta se oli vuonna 2021 silti vain 2,6 prosenttia.

Päivittäistavaroiden verkkokaupan arvo kasvoi tuona vuonna 36 prosenttia vuoteen 2020 verrattuna.

Kasvuprosentit ovat valtavia, mutta todellinen osuus myynnistä on vielä pieni.

Lue Digiä _0,25 € / viikko_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.