Keskiviikon jäätävä keli ei houkutellut viinijuhlille niin paljon väkeä, kuin järjestäjät tavoittelivat.
Kuva: Mikko Halvari
– Siinä mielessä pettymys, että kelin vuoksi ei oikein ollut kesäisen viinijuhlan tunnelmaa, sanoo Ilpo Sulkala, Rotuaari Piknik Viinijuhlan promoottori.
Oulun keskustan Mannerheiminpuistossa järjestetty festivaali on kaupunkilaisille tuttu jo monen vuoden ajalta useissa eri muodoissaan.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut