Ritaharjun kouluun kohdistui koulu-uhkaus.
Kuva: Arkisto
Ritaharjun kouluun Oulussa kohdistui torstai-iltana koulu-uhkaus sosiaalisen median palvelu Jodelissa.
Sivistys- ja kulttuurijohtaja Mika Penttilä kertoo, että asiaa selvitettiin poliisin kanssa, ja uhkaus osoittautui perättömäksi.
Koulua jatkettiin Ritaharjussa normaaliin tapaan perjantaiaamuna.
Oulun poliisilaitoksen viestintäpäällikkö Tero Väyrynen kertoo, että poliisi tutkii asiaa perättömänä vaarailmoituksena.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut