Rat­ti­juop­po ajoi oma­ko­ti­ta­lon seinään Kemissä

Rattijuoppo ajoi omakotitalon seinään Kemissä perjantai-iltana.

Kuljettaja oli ajautunut vasemmalle kaartuvassa mutkassa ulos tieltä ja syöksynyt pihan läpi törmäten omakotitalon seinään.

Talossa oli tapahtuma-aikaan asukkaita sisällä, mutta poliisin mukaan suuremmilta henkilövahingoilta vältyttiin.

Autoa ajanut mies puhalsi seulonta-alkometriin törkeän rattijuopumuksen ylittävät lukemat. Hänellä ei myöskään ollut poliisin mukaan vaadittavaa ajo-oikeutta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä