Kuva: Liubov Alekseeva
Vuosi sitten olin työtön työnhakija.
Se oli marraskuun alkua, kun kävin lukemassa Työmarkkinatorilta sinne tulleen lausunnon: sinulla ei ole oikeutta työttömyysetuuteen, koska työllistyt omassa työssäsi.
Ennen työttömäksi jäämistäni tein väitöskirjaa apurahalla. Apuraha loppui, väitöskirja jäi kesken.
Lausunnon mukaan työllistyin apurahan jälkeenkin kokopäiväisesti väitöskirjan tekijänä.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut