Puhallinmusiikkifestivaali Puhallus lämmitti sateista Rotuaaria ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2013.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Puhallinmusiikkifestivaali Puhallus toi Ouluun yli kymmenen korkeakoulujen yhteydessä toimivia puhallinorkestereita eri puolilta Suomea.
Oululaisen Teekkaritorvien esitys keräsi lauantaina suuren yleisön Mannerheiminpuistoon. Orkesteri oli saanut myös oululaisen Elliina Tikan saapumaan paikalle.
– Opiskelen itse musiikkikasvatusta ja paljon kavereitani soittaa orkesterissa, niin ajattelin, etten anna sateen haitata, ja lähden silti kuuntelemaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut