Ambulanssi päätyi kolarin seurauksena kyljelleen.
Kuva: Lukijan kuva
Oulun poliisi on kertonut uutta tietoa liittyen ambulanssin ja henkilöauton kolariin kesäkuun alussa.
Tuolloin hälytysajossa ollut ambulanssi kolaroi rajusti henkilöauton kanssa Kainuuntien ja Professorinväylän risteyksessä. Tilanteen seurauksena ambulanssi päätyi kyljelleen keskelle tietä.
Oulun poliisilaitoksen viestintäasiantuntijan Riikka-Tiina Sipilän mukaan kummankin ajoneuvon kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut