Pohjois-Suomen Taksiyrittäjien toiminnanjohtaja Jyrki Oosi ja Taksiliiton toimitusjohtaja Annukka Mickelsson harmittelevat, että myös sote-asiakkaat ovat joutuneet kärsimään kaoottisesta tilanteesta.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Useat Pohjois-Suomen taksiyrittäjät ovat raportoineet Taksiliitolle saamatta jääneistä sote-kuljetusmaksuista. Niitä on liiton mukaan enimmillään jopa lähes 100 000 euroa yrittäjää kohti.
Taksiliitto vaatii neljän pohjoisen hyvinvointialueen kuljetuspalveluita välittävää Tervia Logistiikka -yritystä maksamaan välittömästi sopimuskuljettajille kertyneistä kilometreistä sopimuksen mukaiset maksut.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut