Pohde vei ou­lu­lai­sel­ta MS-po­ti­laal­ta säh­kö­mo­pon, ja nainen jäi kotinsa van­gik­si: "Ei tämä ole elämää"

MS-tautia sairastava oululainen jäi ilman sähkömopoaan, kun Pohde päätti olla palauttamatta apuvälinettä huollosta. Nainen on ollut nyt kolme kuukautta kotinsa vankina.

Oulainen Heli Martikainen yllättyi, kun huollossa ollutta sähkömopoa ei annettukaan takaisin.
Oulainen Heli Martikainen yllättyi, kun huollossa ollutta sähkömopoa ei annettukaan takaisin.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Oululainen Heli Martikainen on ollut lähes kolme kuukautta kotinsa vankina, kun Pohteen apuvälinekeskus päätti olla palauttamatta hänen vuosihuollossa ollutta sähkömopoaan.

MS-tautia sairastava Martikainen kertoo maailmansa pysähtyneen, kun apuvälinettä ei palautettu. Hän onkin tyrmistynyt apuvälinekeskuksen toiminnasta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä