Kaupunginjohtaja Ari Alatossava esittää kaupungin työterveyspalveluiden kilpailutuksesta tehdyn oikaisuvaatimuksen hylkäämistä.
Miljoonien arvoisen ja Terveystalon voittoon päättyneen kilpailutuksen lopputuloksesta tehty oikaisuvaatimus on kaupunginhallituksen pöydällä tulevana maanantaina.
Kaleva uutisoi asiasta viime perjantaina. Nyt julkitulleen esityslistan mukaan tyytymättömyytensä on ilmaissut Pihlajalinna, joka on nykyinen Oulun työterveyspalveluiden tuottaja.
Työterveyshuollon sopimusta tavoittelivat sen ohella terveysjätit Terveystalo ja Mehiläinen.