Oulussa sateenvarjot ovat olleet kovassa käytössä vapun juhlijoiden parissa. Päivällä väkeä oli liikenteessä huonosta säästä huolimatta, mutta illalla kadut olivat poliisin mukaan hyvin rauhallisia.
Kuva: Teija Soini
Oulun vappuaatto on ollut varsin viileä ja sateinen, mikä on hillinnyt juhlijoita.
Oulun poliisin johtokeskuksesta kerrottiin hieman ennen iltakymmentä, että ilta on ollut hyvin rauhallinen.