Oulun yliopiston NMR-tutkimusyksikön professori Ville-Veikko Telkki oli 2023 Glasgow'ssa esittämässä Oulua tulevaksi Euromar-konferenssin isäntäkaupungiksi.
Kuva: Jenni Kivimäki
Oulussa järjestetään viikon kuluttua Euroopan suurin magneettisen resonanssin konferenssi, Euromar, jonne odotetaan lähes 700 osallistujaa ainakin 35:stä maasta.
Oulun yliopiston NMR-tutkimusyksikön professori Ville-Veikko Telkki pitää jonkinlaisena saavutuksen saada konferenssi Suomeen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut