Oulussa ir­ral­laan liik­ku­nut sak­san­pai­men­koi­ra saatiin kiinni

Oulussa Kastellissa irrallaan liikkunut saksanpaimenkoira saatiin otettua kiinni sunnuntaina.

Kastellissa liikkuneet henkilöt saivat otettua kiinni saksanpaimenkoiran sunnuntaina iltapäivällä.  Koirasta oli tullut hätäkeskukseen useita ilmoituksia viime päivien aikana. Poliisi toimitti koiran eläinkotiin.

Oulun poliisilaitos tiedotteessaan kiittää koiran liikkeistä ilmoittaneita sekä koiran kiinniottajia.

Kaleva uutisoi koiran kiinniottoyrityksistä perjantaina 16. syyskuuta, jolloin saksanpaimenkoira oli ollut karkuteillä jo useamman päivän ajan.

Ilmoita asiavirheestä