Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Oulussa ei tarvita kau­pun­ki­pyö­riä

Kevät ja kesä saavat nekin pyöräilijät liikkeelle, jotka eivät talvipyöräilyä harrasta. Myös kaupungin päättäjät, ainakin osa, alkavat jälleen pohtia kaupunkipyörien hankintaa. Edellinen yritys meni täysin kiville. Pyörät tosin tulivat, mutta polkemaan ei monikaan päässyt. Rahaa vain kului.

Nyt pitäisi todella miettiä, tarvitsevatko kaupunkilaiset ja mahdollisesti tänne tulevat turistit pyöriä. Tosiasiahan on, että melkein jokaisella oululaisella on oma cykkeli tai useampikin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa