Iltalehti (27.3.) ja Kaleva (29.3.) kirjoittivat artikkeleissaan Oulunsalon entisen kunnantalon myymisestä huutokaupalla, pilkkahintaan 53 500 euroa, uusille omistajille.
Tätä täytyy tosiaan vuodesta 1990 Oulunsalossa asuneena ihmetellä. Varsinkin, kun talosta olisi Iltalehden mukaan saatu kymmenkertainen hinta, jos Museovirasto olisi myöntynyt talon käyttötarkoituksen muutokseen hotelliksi.
Hotelli olisi elävöittänyt nykyisin niin kovin hiljaista, entistä kuntakeskusta.