Oulun teat­te­ris­sa is­tu­taan nyt eri­tyi­sen väl­jäs­ti – Toi­mi­tus­joh­ta­ja: "Tur­val­li­suus ei ole pelkkä lause, meillä on mitattu salissa is­tu­ma­jär­jes­tys mit­ta­ke­pin kanssa"

Suurelle näyttämölle myydään vain 91 istumapaikkaa plus yksi pyörätuolipaikka. Käytössä on 17 prosenttia katsomon kapasiteetista. – Vaikka vastuullisuus on kallista, näin on toimittava, Oulun teatterin uusi toimitusjohtaja Anu-Maarit Moilanen sanoo.

Uuden toimitusjohtajan Anu-Maarit Moilasen mielestä Oulun teatterin tulee olla tällä alueella tuttu kaikille ja tunnettu laajemminkin. – Meidän pitää olla helposti lähestyttävä. Semmoinen, että meillä on ovet auki ja matalat kynnykset, hän sanoo.
Uuden toimitusjohtajan Anu-Maarit Moilasen mielestä Oulun teatterin tulee olla tällä alueella tuttu kaikille ja tunnettu laajemminkin. – Meidän pitää olla helposti lähestyttävä. Semmoinen, että meillä on ovet auki ja matalat kynnykset, hän sanoo.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Oulun teatteri sai uuden toimitusjohtajan kolme viikkoa sitten. Tehtävään valittu Anu-Maarit Moilanen (s.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä