Oulun opet­ta­jil­le ei makseta ko­ro­na­palk­kio­ta – opet­ta­ja­kun­ta pettyi kau­pun­gin lin­jauk­seen

Mirja Vehkaperä: Taloustilanne ei mahdollista kaikkien palkitsemista.

Varhaiserityisavustaja Najova Boundi (vas.), varhaiskasvatusopettajat Riikka Lähteenmäki ja Karita Koivuranta sekä OAJ Oulun puheenjohtaja Timo Kettunen ihmettelevät kaupungin linjausta koronapalkkioiden maksamisessa.
Varhaiserityisavustaja Najova Boundi (vas.), varhaiskasvatusopettajat Riikka Lähteenmäki ja Karita Koivuranta sekä OAJ Oulun puheenjohtaja Timo Kettunen ihmettelevät kaupungin linjausta koronapalkkioiden maksamisessa.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Oulun opettajakunta on pettynyt kaupunginhallituksen linjaukseen, jonka mukaan vain hyvinvointipuolen henkilöstö palkitaan koronaan liittyvien tehtävien hoitamisesta.

Kaupunginhallitus päätti maanantaina maksaa 400 euron kertakorvauksen kyseiselle ammattiryhmälle tulevan maaliskuun palkan yhteydessä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä