Varhaiserityisavustaja Najova Boundi (vas.), varhaiskasvatusopettajat Riikka Lähteenmäki ja Karita Koivuranta sekä OAJ Oulun puheenjohtaja Timo Kettunen ihmettelevät kaupungin linjausta koronapalkkioiden maksamisessa.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Oulun opettajakunta on pettynyt kaupunginhallituksen linjaukseen, jonka mukaan vain hyvinvointipuolen henkilöstö palkitaan koronaan liittyvien tehtävien hoitamisesta.
Kaupunginhallitus päätti maanantaina maksaa 400 euron kertakorvauksen kyseiselle ammattiryhmälle tulevan maaliskuun palkan yhteydessä.