Kaupunki on tiedottanut kuntalaisia tekstiviestillä, jos kevyen liikenteen väylät ovat olleet vaarallisen liukkaat. Nyt palvelu kuitenkin lopetetaan.
Kuva: Mikko Halvari
Oulun kaupunki lopettaa tekstiviestillä toimivan liukastumisvaroituspalvelun talvikauden 2025–2026 alussa.
Kaupunki tiedotti lopettamisesta palvelun käyttäjiä tekstiviestillä keskiviikkona 8. lokakuuta.
Päätöksen palvelun lakkauttamisesta ovat tehneet Oulun kaupungin katujen kunnossapidosta vastaavat viranhaltijat, kertoo kaupungin kunnossapitopäällikkö Risto Mattila.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut