Oulun kau­pun­gin­hal­li­tuk­sen pu­heen­joh­ta­juus jaetaan Husson ja Kis­ne­rin kesken – Husso: En olisi ha­lun­nut jatkaa pu­heen­joh­ta­ja­na koko kautta

Jarmo J. Husso ja Susanna Kisner olivat molemmat kiinnostuneita kaupunginhallituksen puheenjohtajuudesta. Valtuustoryhmän puheenjohtaja Tomi Kaismo sanoo, että päätös syntyi lopulta helposti ja yksimielisesti.

Kokoomuksen Jarmo J. Husso aloittaa Oulun kaupunginhallituksen puheenjohtajana. Ensi vuoden marraskuussa paikka siirtyy Susanna Kisnerille.
Kokoomuksen Jarmo J. Husso aloittaa Oulun kaupunginhallituksen puheenjohtajana. Ensi vuoden marraskuussa paikka siirtyy Susanna Kisnerille.
Kuva: Joel Karppanen

Kokoomus jakaa Oulun kaupunginhallituksen puheenjohtajuuden Jarmo J. Husson ja Susanna Kisnerin välillä.

Husso aloittaa hallituksen puheenjohtajana ja Kisner jatkaa tehtävässä 1. marraskuuta 2026 alkaen.

–Tehtävässä aloittaa päättyvällä kaudella valtuuston puheenjohtajana toiminut Jarmo Husso, jonka siirtyminen kaupungin toiselta keskeiseltä paikalta kaupungin merkittävimmälle paikalle on luonteva ratkaisu, Oulun kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtaja Tomi Kaismo sanoo.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä