Kokoomuksen Jarmo J. Husso aloittaa Oulun kaupunginhallituksen puheenjohtajana. Ensi vuoden marraskuussa paikka siirtyy Susanna Kisnerille.
Kuva: Joel Karppanen
Kokoomus jakaa Oulun kaupunginhallituksen puheenjohtajuuden Jarmo J. Husson ja Susanna Kisnerin välillä.
Husso aloittaa hallituksen puheenjohtajana ja Kisner jatkaa tehtävässä 1. marraskuuta 2026 alkaen.
–Tehtävässä aloittaa päättyvällä kaudella valtuuston puheenjohtajana toiminut Jarmo Husso, jonka siirtyminen kaupungin toiselta keskeiseltä paikalta kaupungin merkittävimmälle paikalle on luonteva ratkaisu, Oulun kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtaja Tomi Kaismo sanoo.