Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ou­lu­lai­set ovat jo pitkään vaa­ti­neet pa­ran­nus­ta lasten ja nuorten mie­len­ter­veys­pal­ve­lui­hin

Kiitos Kalevalle Oulun uusien valtuutettujen esittelystä. Lähes kaikki eri puolueiden uudet valtuutetut ovat olleet huolissaan lasten ja nuorten palveluiden tilasta, sillä esimerkiksi mielenterveyspalveluiden jonot ovat kohtuuttoman pitkiä.

Ihan selvästi oululaiset halusivat vaaleissa muutosta siihen, että talousleikkuri iskee aina myös lasten ja nuorten palveluihin.

Mutta vaikuttaako vaaleissa kerrottu oululaisten mielipide valtuustoryhmien toimintaan? Valtuuston perehdytyksessä ja jo ensimmäisessä kokouksessa meille kerrottiin talouden madonluvut.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa