Kansanedustaja Jessi Jokelainen ja Joni-puoliso Linnan juhlissa joulukuussa. Jokelainen kertoo Instagram-päivityksessä parin menneen naimisiin. Jokelainen odottaa kaksosia ja jää pois eduskuntatyöskentelystä kevään aikana.
Kuva: Iiro Kerkela
Oululainen kansanedustaja Jessi Jokelainen (vas.) kertoo julkisessa Instagram-päivityksessään menneensä naimisiin Joni-puolisonsa kanssa.
Marraskuun loppupuolella Jokelainen ilmoitti odottavansa kaksosia. Hän kertoi työskentelevänsä eduskunnassa niin pitkälle kevääseen kuin kunto kestää.
Istuntosaliin hän arveli palaavansa jossain vaiheessa syksyä.
Jokelainen nousi eduskuntaan viime kesänä varasijalta, kun vasemmistoliiton kansanedustaja Merja Kyllönen valittiin Euroopan parlamenttiin.