Ou­lu­lai­nen Hanna Käh­kö­nen on naurun am­mat­ti­lai­nen, joka ei kerro vitsejä

Naurujoogassa nauretaan ilman syytä. Laji kehitettiin Intiassa tavoitteena terveyden ja onnellisuuden lisääminen - ja lopulta jopa maailman rauha!

Oulu

Hanna Kähkönen törmäsi ensimmäisen kerran naurujoogaan aikoinaan internetissä. Intiassa vierailevan matkaohjelman videoissa kuvattiin pelottaviakin, oudosti naamaansa väänteleviä, nauravia intialaismiehiä. Asia jäi mietityttämään.

Myöhemmin Oulussa tuli mahdollisuus osallistua naurujoogakurssille ja se oli menoa.

Mistä naurujoogassa on kyse, kuinka helppo on saada varautuneet suomalaiset nauramaan ilman syytä ja onko väkisin nauramisesta lopulta mitään hyötyä – näihin ja moneen muuhun saat vastauksen kuuntelemalla Hanna Kähkösen ja Radio Kalevan Sini Salmirinteen keskustelun aiheesta.

Haastattelu on huhtikuulta 2025.

Ilmoita asiavirheestä