Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallituksen puheenjohtajan Pasi Oravan mukaan kartellipäätösten aiheuttama keskustelu isännöinnistä on tervehdyttänyt kenttää.
Kuva: Pekka Peura/Arkisto
Isännöintiin liittyvän kartellin käsittely markkinaoikeudessa, korkeimmassa hallinto-oikeudessa ja julkisuudessa on ollut hyvä asia taloyhtiöiden ja isännöintitoimistojen yhteispelin kannalta.
Näin sanoo kokenut oululainen asuntosijoittaja Pasi Orava. Hän on monien asunto-osakeyhtiöiden hallituksissa mukana sekä asuntosijoitusten kautta että palkattuna hallitusammattilaisena.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut