Kaupunginhallituksen jäsen Jarmo Husso (kok.) kannattaa Oulun teatterille myönnettävän tuen leikkaamista.
Kuva: Matti Räty / Arkisto
Oulun kaupunginhallitus esitti 10. marraskuuta, että Oulun teatterin ensi vuoden toiminta-avustuksesta leikataan 500 000 euroa. Jenna Simulan (ps.) kaupunginhallitukselle tekemä muutosesitys herätti keskustelua valtakunnallisestikin. Esitystä kritisoivat muun muassa opetusministeri Li Andersson (vas.)