Oma­ko­ti­ta­lo roihusi Oulun Puo­li­vä­lin­kan­kaal­la – "Oli onni on­net­to­muu­des­sa, ett­ei­vät asuk­kaat me­neh­ty­neet"

Omakotitalo tuhoutui tiistaipäivänä tulipalossa Oulun Sääskitiellä ja kaksi ihmistä joutui sairaalaan.

Pelastuslaitos joutui purkamaan talon kattoa palon sammuttamiseksi.
Pelastuslaitos joutui purkamaan talon kattoa palon sammuttamiseksi.
Kuva: Mikko Halvari

Omakotitalo tuhoutui tiistaipäivänä tulipalossa Oulun Sääskitiellä ja kaksi ihmistä joutui sairaalaan.

Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta tulipalosta  kello 11 jälkeen.

Palomestari Sami Hiltunen kertoo, että hätäkeskus sai ilmoituksen omakotitalon palosta ohikulkijalta.

Pelastuslaitoksen yksikköjen tullessa paikalle talo oli ollut liekeissä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä