Pelastuslaitos joutui purkamaan talon kattoa palon sammuttamiseksi.
Kuva: Mikko Halvari
Omakotitalo tuhoutui tiistaipäivänä tulipalossa Oulun Sääskitiellä ja kaksi ihmistä joutui sairaalaan.
Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta tulipalosta kello 11 jälkeen.
Palomestari Sami Hiltunen kertoo, että hätäkeskus sai ilmoituksen omakotitalon palosta ohikulkijalta.
Pelastuslaitoksen yksikköjen tullessa paikalle talo oli ollut liekeissä.