Oulu: Katso, mistä löytyy Oulun seit­se­män ou­doin­ta muis­to­merk­kiä

Väkivaltarikokset: Hei­nä­pään tapon yritys oli miehen ja naisen välinen vä­ki­val­tai­nen riita

AirBNB: Oulussa uh­ka­sa­kot saaneet osak­keen­omis­ta­jat va­lit­ta­vat hal­lin­to-oi­keu­teen

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Lukijalta
Mielipidekirjoitus
Tilaajille

Olen pa­hoil­la­ni ja har­mis­sa­ni niiden puo­les­ta, jotka jou­tu­vat ko­ke­maan melkein nöy­ryy­tys­tä omassa pan­kis­saan

On hankalaa, jos pipo kiristää. Minulla se alkoi kiristää tässä yksi kaunis päivä. Oli tilanne, jossa tuttavani oli hankalassa jamassa liittyen pankkiasiointiin. Olisi ollut erittäin tärkeää päästä hoitamaan pankkiasia juuri sinä päivänä. Niitä voi joskus tulla.

Toki sitä menee omaan pankkiin ja uskoo saavansa asian hoitumaan. Mutta eihän se niin vain käykään, nykyään. Pankin eteisessä seisoo tiukka, toki ystävällinen vartija, joka kysyy onko aika varattuna. No ei ole, kun tuli äkkitilanne.

Vartija palauttaa kymmeniä vuosia kyseisen pankin asiakkaana olleen ihmisen kadulle. Työtään vartija tekee tietenkin, on saanut ohjeet.

"Vartija palauttaa kymmeniä vuosia kyseisen pankin asiakkaana olleen ihmisen kadulle."

Näin vaikeaa on asiointi, jos ei omista älypuhelinta, tietokonetta tai edes pankkitunnuksia.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.