OGK-kas­vat­ti Saana Pa­ko­nen, 29, juhli van­hal­la ko­ti­ken­täl­lään Mid Tourin SM-lyön­ti­pe­lin hopeaa: "Kyllä näitä osaa aina ar­vos­taa"

Viipurin Golfin Roosa Närhi lähti Oulusta kotimatkalle naisten sarjan mestaruuspysti kainalossaan. Espoo Ringside Golfin Saana Pakonen voitti SM-hopean (vas.) ja Pickala Golf Clubin Jasmine Piltz (oik.) pronssin.
Viipurin Golfin Roosa Närhi lähti Oulusta kotimatkalle naisten sarjan mestaruuspysti kainalossaan. Espoo Ringside Golfin Saana Pakonen voitti SM-hopean (vas.) ja Pickala Golf Clubin Jasmine Piltz (oik.) pronssin.
Kuva: Roni Pitkonen

Oulun Golfkerhon ja Virpiniemi Golf Clubin pelaajat jäivät ilman mitaleita, kun Mid Tourin SM-lyöntipelin mestaruudet ratkottiin sunnuntaina Sankivaarassa kolmen päivän urakan päätteeksi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä