Viipurin Golfin Roosa Närhi lähti Oulusta kotimatkalle naisten sarjan mestaruuspysti kainalossaan. Espoo Ringside Golfin Saana Pakonen voitti SM-hopean (vas.) ja Pickala Golf Clubin Jasmine Piltz (oik.) pronssin.
Kuva: Roni Pitkonen
Oulun Golfkerhon ja Virpiniemi Golf Clubin pelaajat jäivät ilman mitaleita, kun Mid Tourin SM-lyöntipelin mestaruudet ratkottiin sunnuntaina Sankivaarassa kolmen päivän urakan päätteeksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut