Nelostiellä tapahtui kahden henkilöauton ja rekka-auton kolari Simossa keskiviikkoiltana.
Lapin pelastuslaitos tiedottaa, että onnettomuudessa oli osallisena viisi henkilöä, joista neljä kuljetettiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syytä.
Onnettomuus tapahtui Nelostiellä Simon liittymän ja Viantienjoen eritasoliittymän välillä.
Onnettomuuspaikka on saatu raivattua ja liikenne sujuu normaalisti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut