Yksi Oulun kaupungin asentamista ruiskujen keräyspisteistä löytyy Otto Karhin puiston tuntumasta Isonkadun varrelta.
Kuva: Tiina Wallin
Maasta löytyvä käytetty ruisku on jätettä, jota ei pitäisi heittää tavalliseen roskikseen. Oulun kaupunki asensi keskustan alueelle ja keskustan välittömään läheisyyteen pari vuotta sitten kuusi käytettyjen ruiskujen keräysastiaa.
Astioita oli entuudestaan yksi, eli kaupungin vastuulle kuuluvia keräysastioita on yhteensä seitsemän kappaletta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut