Lippo luottaa tämän kauden pelaajarunkoonsa myös pääsarjassa ensi kaudella.
Kuva: Jenni Kivimäki
Lipon naisten unelma toteutui sunnuntaina, kun oululaisseura varmisti nousunsa Superpesikseen kaatamalla Haminan Palloilijat Ykköspesiksen finaaleissa.
Seuran varapuheenjohtaja Vesa-Pekka Kiiskinen kertoo, että tunnelmat noususta ovat yhä epäuskoiset.
– Jotenkin siinä palasi ajassa kolme vuotta taaksepäin ja mietti sitä, miten olemme kehittyneet seurana ja joukkueena.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut