Pääkirjoitus: Edus­kun­ta­vaa­lien voit­ta­jan paikka on vielä jaossa, ko­koo­mus on kan­gis­tu­mas­sa lop­pu­suo­ran al­kaes­sa

Nyrkkeily: Ou­lu­lai­nen Sami Elo­vaa­ra ylsi nyrk­kei­lyn MM-ot­te­luun saakka ja kävi läpi huu­me­hel­ve­tin

Rikokset: Päih­ty­neil­le on tar­jot­tu Oulussa al­ko­ho­lia ja au­to­kyy­tiä, jonka jälkeen heiltä on va­ras­tet­tu rahaa

Mainos: Tilaa Kaleva Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 12,90 € / kk + 1 kk kaupan päälle, tilaa tästä

Tilaajille

Lii­kun­ta ja sek­si­ha­lut kul­ke­vat käsi kädessä – mutta mihin suun­taan: las­kee­ko liika reh­ki­mi­nen li­bi­doa?

Sopivasti kuormittava kuntoilu virkistää seksielämää, mutta mikä on sopiva määrä? Kysyimme pariterapeuttina ja personal trainerina työskentelevältä Harri Peltomaalta ja seksitutkija Osmo Kontulalta.

Pari- ja psykoterapeutti, personal trainer Harri Peltomaa vinkkaa, että hyvä keino ylläpitää testosteronitasoja on tehdä isoja lihasryhmiä kuormittavia voimaharjoituksia, kuten kyykkyliikkeitä ja maastavetoa.
Pari- ja psykoterapeutti, personal trainer Harri Peltomaa vinkkaa, että hyvä keino ylläpitää testosteronitasoja on tehdä isoja lihasryhmiä kuormittavia voimaharjoituksia, kuten kyykkyliikkeitä ja maastavetoa.
Kuva: Jori Liimatainen

Fyysinen aktiivisuus kohentaa psyykkistä ja fyysistä suorituskykyä sekä mielialaa, mikä tukee usein myös seksihaluja ja kykyä nautintoon.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.