Oulun kaupunginvaltuuston puheenjohtajan Lauri Nikulan (kesk.) mielestä Yli-Iin asukkaiden pettymys Oulua kohtaan on otettava vakavasti.
Kuva: Maiju Pohjanheimo / arkisto
Torstai-iltana järjestetty keskustelutilaisuus Yli-Iin tulevaisuudesta veti paikalle huomattavan osan alueen liki 1 500 asukkaasta.
– Paikalla oli varmaankin 60–100 henkeä, kertoo Oulun ainoa yli-iiläinen kaupunginvaltuutettu Risto Päkkilä (kesk).
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut