Lapsuudenkodista remontoitiin omannäköinen
Tiia Jussinniemi ja Joonas Pelimanni ostivat talon, jossa Pelimanni oli kasvanut. Oululaispariskunnan kodin sisustuksessa on käytetty paljon tummia sävyjä.
Oululaiset Tiia Jussinniemi ja Joonas Pelimanni ostivat viime kesänä ensimmäisen oman kotinsa Oulun Heikkilänkankaalta. Samalla Pelimanni palasi taloon, jossa hän on kasvanut.
Vuonna 1999 valmistuneessa omakotitalossa on asunut aiemmin vain Pelimannin perhettä.
– Isä oli houkutellut minua jo pidempään ostamaan tämän, ja tämä tuntui muutenkin parhaalta vaihtoehdolta, kun olimme katselleet myynnissä olevia taloja, Joonas Pelimanni kertoo.