Limmin talo on saanut purkukuvan. Talo paloi huhtikuussa 2015.
Kuva: Teija Soini
Heinäpäässä Rommakkokadun päässä palaneena töröttävän Limmin talon ja sen talousrakennuksen kohtalo on ratkennut.
Kiinteistö siirtyi Oulun kaupungin omistukseen 17. helmikuuta allekirjoitetulla kauppakirjalla. Purkulupa kiinteistöllä sijaitseville rakennuksille on jo myönnetty. Tontin omistajana kaupunki tulee huolehtimaan rakennusten purkamisesta.