Oulun keskustan sähkökatko katkaisi sähköt myös Raksilan Prismasta.
Kuva: Kerkko Konola / arkisto
Sähkönjakelu keskeytyi keskiviikkona Oulussa. Oulun Energia tiedotti asiasta kello 17.37.
Sähköt saatiin palautettua kello 19 jälkeen.
Sähköttömiä talouksia oli enimmillään noin 2500. Sähkökatko koski Oulun keskustaa, Intiötä, Myllytullia, Raksilaa, Karjasiltaa, Oulunsuuta ja Värttöä.
Sähkönjakelu keskeytyi varomattoman kaivuutyön takia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut