Ky­syim­me ou­lu­lai­sil­ta, mitä mieltä he ovat la­kois­ta ja huo­let­taa­ko bensan lop­pu­mi­nen: "Joutuu tank­kaa­maan kun­nol­la"

SAK ilmoitti eilen kaksi viikkoa kestävistä lakoista, jotka vaikuttavat Suomen vientiin ja tuontiin. Lakon piirissä on teollisuuden satamia sekä rautateitä.

Lakkojen on sanottu vaikuttavan mahdollisesti myös bensan riittävyyteen, kun jakelu keskeytyy tulevina viikkoina.

Kysyimme muutamilta oululaisilta, ovatko lakkotoimenpiteet menneet liian pitkälle, vai onko heillä edelleen tuki ammattiyhdistysliikkeelle.

Timo Leinonen ei tue lakkoja.
Timo Leinonen ei tue lakkoja.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä