Aaro Jokitalo
Toppilasta keskustaan lääkärikäynnille tullut Aaro Jokitalo kertoo olevansa iloinen veronmaksaja. Eläkeläismiehellä rahat riittävät niin, ettei ole puutetta.
Verorahaa hän laittaisi sosiaalipuolelle. Erityisesti olisi hyvä, jos julkiseen terveydenhuoltoon saataisiin lisää väkeä, jotta jonot eivät olisi niin pitkiä. Yksityiselle puolelle hän on päässyt saman tien, mutta tietää, että julkisella puolella aikaa kuluu.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut