Kysyimme katugallupissa, millaisia toiveita Oulun kaduntallaajilla on vuodelle 2025 – "Maailmanrauhakin olisi ihan kiva" Susanna Eksymä 3.1.2025 6:00 Forum24 Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus ja voit lukea tämän artikkelin ilmaiseksi Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä Pääset kommentoimaan sisältöjä Saat oman nimimerkin LUO TUNNUS KIRJAUDU SISÄÄN Ilmoita asiavirheestä Forum24 Hyvinvointi Gallup Uudenvuodenlupaukset Uusivuosi Vuosi 2025